keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Ei mitään erikoista :D

Heeeipparallaa taas~ Laiska kirjoittaja tässä päivää.. No tänään (eikä eilen(huomatkaa klo on 4.04am)) tapahtunut mitään erikoista.. Olen istunut ja ihmetellyt himassa.. Äiti on ollu kipee ja suunilleen nukkunut koko tän ja eilisen (ja toissapäivän) päivän eli en oo puhunu sen kanssa oikein mitään.. Ja nyt kun miettii niin mä en oo syöny kahteen päivään mitään kunnon ruokaa.. Paitsi sipsiä ja suklaata ja juonu vettä :D Eilen ja toissapäivänä minua ärsytti hirveästi kun olin piirtänyt kamichama karin fan-artin line-artin ja juuri kun olin tallentamassa niin kone kaatui.. Otti kyllä niin päähän... No sen jälkeen SAI ja piirrustus lauta sekosi ja päätin mennä nukkumaan.. Ja ei kumpikaan niistä toiminut sitten aamulla.. Siinä sitten kirosin ja raivosin ja istuin ja säädin.. No kun olin rauhottunut niin koitin piirtää käsin vaikka turhauttavaa oliki kun olisin halunnut konetta käyttää.. Sitten kun menin takaisin koneelle niin lauta ja SAI toimi ihan normisti O.o joka oli yllätys.. (lauta kyllä tökkii vähän)..

No jouduin sitten piirtämään Karinin fan-artin uudestaan mutta uusi versio on kyllä parempi niinkuin oletin :D Vaikka eivät paljon poikkea toisistaan.

Juu niin tuossa se nyt ois :D Klikkaa isommaksi jos haluat :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti