lauantai 24. joulukuuta 2011

Joulu on taas joulu on taas.

Hyjää joulua ja onnellista uutta vuotta kaikille ^^ :D itse en ajatellut tiedostaa nyt joulua niin pilkun tarkasti koska se oli yksin kertaisesti fiasko enkä halua pilata muiden joulu iloa murheilemalla omaani joten koitan ajatella posetiivisesti :D Noh joulu meni monella ja taas monella tavalla mönkään mutta kyllä tästä ankeuden keskeltä löytyy muutama hyväkin asia..

No mutta  kerrotaan nyt kummiskin vähän omasta joulustani :D Aluksihan joulun alku meni hyvin. Koristelimme kuusta ja kävimme 23 iskän kanssa kaupoilla ja se osti mulle 65 euron sormuksen :D (koska mun edellinen oli niin vääntynyt :D) Ja no sittenhän niillä kolahti että vietetään joulua jo tänään ja olin että no mikäs siinä saahan lahjat avaa aikaisemmin :D No aluksi kaikki oli hyvin ja äiskä ja iskä meni saunaan.. Äiskä tuli aikasemmin kun iskä vielä sauno. Se sitten oli innostunu juomaan ja olin läpeensä kännissä (se on kova juopottelemaan mutta se on ollu ny pitkään selvinpäin) Se oli aika iso pettymys kun ajattelin viettää kivaa joulua.. No avattiin lahjoja ja olin toivonut sellaista tosi kallista piirtopöytää minkä melkein sain mutta koska numerot ei noussu niin en saanut. Olisin silti toivonut että olisin saanut sen.. Minulla oli yksi iso paketti ja jotenkin toivoin että siellä olisi se lauta.. Ainoa asia mitä todella halusin.. Mutta siellä olikin maalaus vehkeitä ja "kirjeen teko paketti" jossa oli kaikki tussit, terät, leimat, kirjeet ja kuoret. Vaikka tiesin etten saisikaan sitä lautaa niin pettymyt oli aivan käsittmätön enkä oikein ymmärrä miten pystyin pettymään niin pahasti..

Sainhan minä sitten kaikkea sellaista ihan kivaakin kamaa mitä oli toivonut.. Esim kuulokkeet koneeseen ja kännykkään. Yö valon (pelkään pimeetä... Ei saa nauraa!), luonnosvihkoja, suklaata, vähän meikkejä ja herätys kellon (ja vähän extraa) Mutta jotenkin mikään niistä ei innostanut.. Melkein kaikki oli sellaista mitä olin joskus halunnut mutta mitään todellista, joulun pelastavaa lahjaa en saanut.. (yhyy.. Tekisi mieli itkeä kun muistelee) No mutta ei saa olla masis :D Kohta puhutaan vähän iloisemmista asioista joten kestäkää vielä :D

24. No aamun/yö minä melkeinpä valvoin lukiessani nälkäpelin 3 osaa (joka oli myös joululahja).. Menin seitsemältä aamulla nukkumaan ja heräsin neljältä kun iskä tuli herättelemään syömään.. Mulla oli jotenkin niin paha olo etten syönyt pahemmin mitään vaikka meillä oli jotain laatikkoa jne.. No se iltapäivä meni ihan kivasti vaikka olinkin vähän melankolinen mutta kissaa hemmotellessa kaikki tuntui paremmalta. Sitten illasta äiskäkin oli humaltunut (se juo toosi harvoin joten sen juominen on mulle aivan kauheeta) Vaikka vaan vähän niin se rupes pillittämään sen kuolleesta veljestä -.-'' Kuollu mikä kuollu eikä sitä tartte jouluna itkee varsinkaan humalassa. Iskäkin oli kännissä ja arvatkaa millasta on kuunella sitä kun se aina valittaa sen kurjasta lapsuudesta ja kaikesta muusta tyhjänpäiväsestä.. No se on lähinnä syy miks joulu meni pilalle mutta niin käy joskus ja tulee käymäänkin joten annetaan sen aiheen olla :D Ei sitä jaksa täällä vatvota ja huolestuttaa muita ;) Puran kiukkuni sitten niihin kahteen (ja lujaa) :D

No mutta parempiin asioihin :D Olen nyt loman aikana ollut jotenkin kauhean innostunut piirtämään sarjistani (vaikka olikin tou melankoli vaihe tuossa välissä) Niin olen saanut aika paljon aikaan ja saatan saada 12 sivun tänään valmiiksi jos teen ripakkaa työtä enkä laiskottele.. mutten lupaa mitään ^^ Siinä on isompi homma kun sitä tästä näin vain ajattelee...

Sitten sain Hikarin ja Momokan yhteiskuvan valmiiksi (väritys löytyy youtubesta jos etitte mun nikin: Milana992 sieltä :D) Se näkyykin tossa alhaalla :D

 Joo mutta tuli aika paljon valitettua ja aika vähän posetiivista asiaa mutta mulle halu piirtää merkitsee paljon enemmän kun yks pilattu joulu :D Sen takia oisin sen piirtolevyn halunnut kun kaikesta piirtämiseen liittyvästä tulee aina sellanen ihana lapsenmielinen oli. Ihan kuin ois just saanu uuden ihan sika hienon lelun :D  Siks rakastan piirtää ^^ No mutta bye bye ja hyvää uuttavuotta :D

2 kommenttia:

  1. Ihana kuva ja todella söpöt vaatteet :) Kauanko tossa kuvassa kesti?

    VastaaPoista
  2. Emmiä kyllä muista yhtään :D Ei se mikään nopea kyllä ollut :D Kun nauhoitin tämän värityksen ja kone lagii aina kun nauhottaa jotain niin oli se aika hankalaa..

    VastaaPoista