lauantai 17. joulukuuta 2011

Olen laiska päivittäjä.

Huhhu oon ollu laiska bloggerin kirjottaja :D Oishan mulla ollu vaikka mitä kirjotettavaa mutta mieli on laukannu vähän muualla.. No tälläviikolla on tapahtunu vähän kaikenlaista. Ensiksi mun kissa tuli kotiin jalka turvoksissa ja se olisi pitänyt viedä lääkäriin mutta se livahti ulos eikä tullu päivään kotiin. Olin hirveen huolissani siitä kun sillä oli se jalkaki ja kamunkanssa sitten naapureilta kyseltiin muttei ne olla nähny muutakun mun toisen kissan :D No mutta kaikki hyvin kun kisu sittten tulikin kotio ♥ Sitä kyllä ymmärtää jonkun asian tärkeyden vast sitten kun sen menettää vaikka oon kyllä tienny aina kuinka tärkeitä noi mun elukat on ♥..

Jaa no eilen oli pe.. Kaikkihan tietää :D Meillä oli äikän tunnilla hauskaa koska me kerrattiin kalevalaa.. Älkää vielä lähtekö ei ollu tavallista kertausta tuo. Oltiin siis laitettu pulpetit sivuun ja kun ope käski leikkiä sotkalintua niin meidän piti "lentää" kun ope sano seis niin muiden piti pysähtyä.. Osa tietysti jätti tahalleen ittensä pois niinkuin minäkin loppuvaiheessa, koska halusin kattella muita. No siinä ne liihotteli kunnes ope sano seis ja kaikki hihitteli yhelle meijän luokkalaiselle pojalle joka oli jääny sellaseen Zombi asentoon. No mä menin sen "alle" ja vilkasin sitä. Ja se oli viimenen pisara! Sen ilme oli niin totaalinen että mä hajosin siihen paikkaan. Enkä muista nauraneeni moneen kuukauteen noin makeasti. Makasin maassa kädet naamalla ja nauroin niin perkeleesti että vatsaan sattu ja kyyneleet virtas. Olin ihan lamautettu en pystynyt muutakun nauraa! Kaveri sano et mun ois pitäny ottaa kuva mutta ei siinä mitään kuvia pystyny räpsiä kun pokka pettää ihan täysin..

Niin ja sitten tohon pokan pettämiseen.. Kun kyseltiin naapureilta kisulista tietoa niin tultiin yhen talon kohalle johon sitten koputettiin ja sieltä tuli aivan sairaaaan hyvän näkönen jätkä avaamaan meille. Sellanen aika nuori mutta mua muutama vuos vanhempi. Se oli pitkä ja sillä oli tummat silmät ja ähän piikikäs tumma tukka ja kun se näki meijät se hymyili jotenki niin ilosesti että mua rupes naurattamaan :D Siinä vähän hihittelin ja kysyin muttei se olli nähny lährtiin sit käppäilee ja mietittiin et miten ihminen voikaan olla niin hyvän näkönen. Puhuin sit mun naapurin/kaverin kanssa että se tyyppi saatto olla sen kamun isoveli/tai se itte. Ja muistan kun se joskus lupas esitellä mut niille. Mut Jos sen pikkuveli on yhtä sulonen (niinku se kuulemma on) niin mä oon jo myyty ;D (niin ja ku mä oon nääs tosi huono näin poika jutuis niin se aatteli avittaa mua) Joo mutta ihan kiva viikko on ollu näin vaihteeks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti