perjantai 2. joulukuuta 2011

En keksi mitään järkevää otsikkoa :D

Tämä päivä meni aika hujakkaan (tai oikeestaan eilinen päivä)... En olisi millään jaksanut mennä vikaan tettipäivää mutta oli pakko.. Palkaksi sain vain haavoja sormiin... Muuten tetti oli ihan kiva kun olin meidän lähi siwassa tetissä niin minusta tunnuttiin onneksi tykkäävän :D Pomo oli todella kiva ja aina halaili mua aamusin XD
Sitten tulin himaan ja menin nukkumaan, koska olin valvonut melkein koko yön ja tietty heräsin vasta iltaa kohden eli unirytmi on päin honkia.. Taas.

Sitten illan tapahtumiin... en ole saanut piirrettyä mitään muutakuin tikku ukko luonnoksen ehkä tulevasta työstäni XD.. Sitten päädyin youtuben kautta kuuntelemaan kirjasta nälkäpeli erilaisia kappaleita.. Sitten törmäsin sellaiseen kun Rue's lullaby.. En ole kirjaa lukenut mutta netistä luin että rue kuolee ja tämän ystävä (ja kirjan päähenkilö) tuudittaa tämän uneen ja peittelee kukkasilla ;'( Koitin sitten laulaa kun oli niin kaunis kappale (ja vielä tällä äänellä..) Mutta itketti niin pirusti että ääni värisi :D  Katselen myös youtubesta my little pony friendship is magic jaksoja, koska minulla on tylsää :D

No eipä minulla sen kummempaa tiedotettavaa ole.. Jos saan lopetettua itkemästä niin saatan laittaa coverin youtubeen (vaikken ole hyvä laulamaan mutta ihan omaksi iloksi :D)

2 kommenttia:

  1. :( olen lukenut tuon Nälkäpelin, ja Ruen kuolema on älyttömän surullinen. Itkin päiväkausia...

    VastaaPoista
  2. laitoitko coverin? haluan kuulla!

    VastaaPoista