maanantai 5. joulukuuta 2011

Erikoinen päivä...

Kuten otsikko kertoo niin tänään oli aika eris kummallinen päivä (siis anteeksi eilen nythän on klo 3.41) :D Juu täällä ollaan myöhään hereillä.. Eilen (toissapäivänä) äiti sanoi että herättää minut puoleltapäivin ennenkun lähtee työkeikalle mutta eihän se mitään herättämään tullut..

Sitten siinä kahen kolmen aikaan iskä tulee herättämään ja tokasee: Nouse ylös nyt lähetään uimaan... Siis anteeksi mitä? No se sit sai mut raahattua uimaan mutta vaan koska sen jälkeen mentiin mäkkinn syömään (oli nälkä)... Iskän oli tarkotus mennä yksin mutta äiskä oli kuulemma soittanut että mutkin pitää ottaa.. ja no paskat mä siellä mitään uin :D Istuin poreammeessa ja höyrysaunassa vajaa tunnin ja lähin pesulle. Joku mummo sit tuli ja tokaisi että ompas mulla iso syntymämerkki tossa alaselän kohalla... Juu tota kiva ku kerroit en itse ole huomannutkaan :/ Mitäs sitten lähettiin mäkkiin syömään ja äiti tuli sinne sitten myöhemmin.. Sen jälkeen mentiin makuunin kautta kotiin ja kaveri tuli yöks XD Tällähetkellä se nukkuu mun sängyssä ja mä oon koneella.. Ängen kai kohta itteni sen viereen jos se laskee mulle yhtään tilaa XD

Että ei ollu kyllä tylsää mutta ei kyllä kivaakaan lukuun ottamatta muutamaa seikkaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti