sunnuntai 4. joulukuuta 2011

Voisin kuolla tylsyyteen...

Tänään (eli eilen) oli toooodella tylsää... En oo saanu viikonloppuna oikein mitään aikaseks ja koko viikon on ollu sellanen levoton fiilis... Oon vaan ajatellu että jos saisin jonkun iiiihan pienen asian mikä poikkeis tästä tylsästä arjesta niin oisin varmasti viikon onnellinen.. Valitettavasti näin ei käy.

Soitin myös kaverille ja kyselin sen päivästä kun se oli ollu hesassa kaverinkaa shoppailee.. Oikeestaan en ees tajuu miks kysyin, kun mulla on joku tapa kysyä aina kaikilta että mites niitten päivä ja mitä ne on tehny jne.. Vaikkei mua loppujen lopuks ees kiinnosta.. En tiiä oonko joku masokisti kun ootan että ihmiset aina kertoo mulle kuinka kivaa niillä on ja ite homehdun kotona..

Ei sillein että oisin jotenkin kateellinen että se pääsee shoppailee helsinkiin.. Ite en oo shoppailu ihmisiä eikä mulla oo oikein mitä mitä haluaisin.. Ja jos haluun jotain niin se on joko liian kallis tai sitä ei myydä missään :D Että sellasta.. Yleensä kaipaan enemmän jotain pientä "viihdykettä", vaikka että löytäisin uuden hyvän animen tai saisin jonkun piirrustus oppaan/hyvän manga pokkarin tai jotain iiiihan mitä vaan...

Ongelma onkin siinä että mulla ei ole kuin yksi ikivanha tmm pokkari joka joskus ostettiin mutta kun kaupoissa/netissä ei myydä missään sarjoja jotka kiinnostais mua :( Toinen varmaan siinä että oon varmaan kattonu kaikki animet/lukenu mangat jotka vois ees pikkasen kiinnostaa..

En tiiä oonko huonotuurinen vai mitä.. Sit toinen ongelma on se että netti ei taas jostain syystä halua toimia ja mä hädintuskin pääsen yhtään mihinkään... Sitten kun ihmiset vaan sanoo mulle, että piirrä, piirrä, piirrä... En mä jaksa koko ajan eikä mua huvita kun ei oo mitään inspistä...

Joo mutta ehkä mun on paras lopettaa valittamasta ennenku pilaan jonkun muunkin päivän :DD No toivon ainakin että joillain on parempi päivä kun mulla XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti