perjantai 6. tammikuuta 2012

Yleiskatsaus.

Olen aivan toivottoman huono keksimään otsikoita. Mutta anyway ajattelin ööö.. muisti katko.... Niin jooo. Kertoa vähän jotain jostan XD anteeksi olen väsynyt...

No viimepäivinä on kaikki sujunut erittäin mallikkaasti. Olen saanut sarjistani piirrettyä paljon ja päässyt riehumaan kamujen kanssa. Koulu on kyllä syvältä niinkuin yleensä mutta onneksi on lomat ja viikonloput :D

Sarjistani olen tehnyt ihan hirmusti ja kohta 18 sivu tulee valmiiksi.. En kylläkään kehtaa itse edes vilkaista sivuja 10 alaspäin kun se saa silmäni itkemään verta :( Suorastaan hirveää jälkeä.. Onneksi olen vähän viisastunut ja saanut käännettyä tyyliä oikeaan suuntaan. Ai niin ja piirsin myös ihka ansimmäisen koiran kuvatuksen.  Kuvan olisi tarkoitun esittää Altteriani koira muodossa. En oikein tiedä miten onnistuin mutta itse olen tähän todella tyytyväinen. Piirsin sille mun vanhan lempi piponkin, joka oli lapsena lempparini mutta nykyään liian pienehkö :'(.. Kaulahuivia en muistanu/jaksanut piirtää :( vaikka oishan se sopinut mutta tajusin asian vasta kun olin saanut line-artin melkein valmiiksi :D Takajalkojen kanssa oli muuten kauhea vääntätäminen. Piti kutsua oma koira malliksi ja väänellä sen jalkoja (kuulostaa julmalta) jotta tajuaisin mitä haen :D Vaikka ne on silti vähän oudot mutta parempaan en näin ensitöikseni pysty :D

2 kommenttia:

  1. Todella söpö kuva! ;D Hitsi kun osaat piirtää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :D Onhan sitä jo parivuotta tultu harrastettua muutenki :D

      Poista