keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Koulu on syvältä :D

Olipas hyvä päivä taas kerran :D Eka kerta kun lintsasin koulusta ja menin kaverin kanssa cittariin viettää päivää.. Ei se miltään hienolta tunnu että lintsaa koulusta mutta mielummin lintasan kun olen siellä :D Hankalasti selitetty ;D Koulu on tosissaan yhtä helvettiä ja mä oon luokan suuri puheenaihe ja se tosissaan kyrsii... Ois se vaan niin kiva jos vois opiskella ja tulla kaikkien kanssa toimeen mutta kun ei niin ei... En edes tajua mitä helvettiä mä oon niille tehny kun pitää jotain saatanan paskaa jauhaa :D Mä olin vihainen, pettynyt ja surullinen koska mikään ei toimi ja stressi on helvetin kova.. Ja kun ei asialle voi oikein tehdä mitään.. Päätin että menen kouluun ja jos joku varsinkin eräs tietty henkilö sattuu ärsyttämään niin suosittelen pitämään kännykän visusti piilossa tai se lentää seinään.. Hitsi kun ois kiva et muutkin tajuais että mullakin on tunteet.. Ei sillein että oonhan mä nolo ja ärsyttävä yms mutta koittais ny kestää.. Jumalauta mä elän helvetissä päivästä toiseen niin vittu mä teen koko luokasta helvetin :D Ei tarvitse mainita että olen reilu :D Netti on yleensä sellanen paikka missä ystäville voi puhua ja olla oma itensä.. Voi piirtää ja tehä kaikkea ja julkasta vaikka jotain ihan naurettavia (ja rumiakin) piirrustuksia yms. Eikä niitä oteta pahasti :D Sitten meijänluokkalaisten retardejen pitää tulla saatana pilaamaan sekin ilo.. Mä tosiaan toivon että tää mun kärsimys hyvittyy joku päivä :D Alan olla niin hermoraunio ulkoa ja sisältä ettei tiedä mitä tekis tai mikä oloa helpottais..  Joten jos joku vaikka meinäluokkalainen yms lukee tätä vaikken ymmärrä miksi niin koittakaa ymmärtää että mäkin oon vaan ihminen eikä munkaan sielu kestä enään kovin kauvaa.. Te ootte tehny mun elämästä täydellisen helvetin ala-asteelta asti ja kaikki vaan pahenee koko ajan.. Teistä se on ehkä kivaa mutta musta ei.. Mä voin olla oikeesti tosi hyvä ystävä tai sitten tosi paha vihollinen.. Päättäkää ite.. Vaikka mä kuinka koitan muttaa asennetta niin se ei näköjään vaikuta kehenkään muuhun, joten jos jatkatte tota vielä niin olkaa ystävällisiä ja palakaa helvetissä ^^ Muuten toivotan oikein hyvää loppuelämää..

4 kommenttia:

  1. En oo kyllä ikinä ymmärtänyt, että mikä hinku ihmisillä on tuhlata aikaansa jonkun elämän pilaamiseen. :D En tiedä pelkäävätkö he sitten vaan niin paljon, että joku tulisi ja tekisi niin heille, niin tietenkin pitää näyttää mihin itse pystyy. Ehkä juuri siksi kiusaaminen/ärsyttäminen kohdistuu niihin, jotka ovat erityisen lahjakkaita jossain? Meinaan, jotenkin olen huomannut, että todella moni piirtämistä harrastava on ollut/on jollain tavoin koulukiusattu tms. (Itsekin olin vaivaiset 9 vuotta. :D) Mattimeikäläisten kiusaaminen ei varmaan kasvata sitä statusta yhtä paljon kuin harvojen lahjakkaiden.
    En pakota pysymään vahvana, koska kuten kävikin varmaan ilmi, tiedän ainakin jollain tavoin itsekin miltä tuntuu, kun ihmiset yrittävät tunkea nokkaansa vääriin asioihin väärällä tavalla. Mutta aina kannattaa yrittää, koska paras tapa pistää vastaan on pysyä lujana ja ajatella kiusankappaleet vain tavallista tyhmempinä tallaajina. Kyllä ne vielä joskus häpeää, vaikka en väitä, että jo jääneiden henkisten arpienkaan parantuminen olisi millään tavoin helppoa. En ole henkiseltä kannalta masokisti, mutta uskon silti, että minua lähes koko peruskoulun ajan jatkunut koulukiusaaminen on tehnyt minusta juuri sen, mitä olen ja mistä voin olla osasta myös ylpeä. En ole ehkä kaikista rohkein ihminen ja kiusaaminen on riistänyt itseluottamuksesta ison siivun, mutta voin sanoa, että muuten se on kasvattanut minua ihmisenä. Ties vaikka kaikki johtuukin siitä että olen liian kiltti ja että olen aina ollut sellainen, mutta ainakin tiedän mitä oikeudenmukaisuus ja toisen tunteista välittäminen on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä tosiaan tiedät aina mitä sanoa ^^ Tosissaan olen kuullut tätä monelta taholta että niitä jotka ovat lahjakkaita jossain niin heitä kiusataan.. Vaikken tosin itse pidä itseäni sen kummemmin lahjakkaana :D Kunhan olen vain harjoitellut paljon kaikenlaista.. Toisaalta käy kateeksi kun sinusta on kasvanut niin hyvä ihminen :D Minä tosin olen aika heikkohermoinen ja lisäksi väkivaltainen.. En ole ylpeä siitä mutta en sille tahdo mahtaa mitään muuta kuin poistua paikalta ja suunnata ajatukset muualle.. Tottakai uskon että vaikka nämä kokemukset, kiusaamiset ja luokassa "heitteillejätöt" raastavatkin aika paljon ja varmasti ne jättää syvät arvet niin ehkä kasvan siinä paremmaksi ihmiseksi... Ja ehkä nämä koulukiusaajat sitten vähän vanhempana katuvat tekojaan ja minä näytän heille pitkää nenää :D

      Poista
  2. Kuule, yksi neuvo: älä välitä niistä paskiaisista. Minuakin on kiusattu heti siitä asti kun tulin ensimmäisen kerran koulunpenkille, ja se on loppunut vasta sitten, kun pääsin lukioon, jossa on mukavia ihmisiä, ne kusipäät menivät onneksi amikseen. Vielä ylä-asteella tuntui kiusaaminen todella pahalta ja stressaavalta (sen verran kiltti oppilas kuitenkin olin etten koskaan lintsannut vaikka mieli teki) minua kiusattiin enimmäkseen ulkonäöstäni, ja kun aloin harrastaa mangaa, siitähän ne sai jutunjuurta ja lisää nimittelyn syitä. Mutta sitten jotenkin jännästi päässäni naksahti ja tajusin, että mitä helvettiä minä niiden paskiaisten mielipiteillä teen. Ne saavat jauhaa paskaa niin kauan kuin lystäävät, koska niiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. Kiusaaminen on vahvistanut ainakin minun luonnettani ja uskon, että olen sen takia parempi ihminen.
    Yritä kestää, muista että he ovat vain ihmisiä, ehkä paskiaisia, mutta vain ihmisiä. Jos joku on surkimus tai idiootti, niin he.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onhan tuo totta :D Itsekkin yleensä koitan olla niinkuin en olisikaan mutta jossain päättömissä koiran tappohuhuissa menee jo raja..

      Poista