torstai 12. tammikuuta 2012

Sweet dreams

Juu anteeksi laiskuuteni blogin kirjoitusta kohtaan.. Minulla on aina paljon ideoita mistä kirjoittaisin yms. Mutta olen aivan helvetin laiska toteuttamaan niitä.. Joten katsastan vähän.. No viikko itsessään on  mennyt ihan kivasti ainoa vaan että kaikkea sattuu ja tapahtuu eikä jumala (en ole uskovainen) tunnu antavan meille hengähdys tilaa ollenkaan.. Tässä on vaan meijänperheellä hirveät paineet ja aukot sydämmellä.. Sarjista olen tosiaan tehnyt paljon.. Olen ylpeä siitä että sivuja on jo valmiina 22 ja tänään tulee 23 :D Nyt kelpaa tehdä kun jälkikin miellyttää silmää.. Huono juttu viikossa oli että koirani kuoli... Se vietiin lääkäriin koska sillä oli kynsi kasvanut sisäänpäin ja me aateltiin sen olevan kipeä.. Valitettavasti asia olikin paaaljon vakavempi kuin miltä ulospäin näytti.. Oli kuumetta, märkäkohtua, maksaa, tulehduksia yms.. Se oltais voitu leikata mutta lääkärit sanoi että se on varma kuolema eli se ois kuollu siihen leikkaukseen 99,9% varmuudella... Me itkettiin kamalasti.. Enkä tajua miten sen olemassa olokin teki kodista niin kodin tuntusen kun nyt koko talo tuntuu ihan vieraalta.. Seuraavaksi ootetaan et saadaan tuhkat ja laitetaan ne ylpeenä hyllylle. Se oli hieno koira, joka suojeli meitä vaikka oman henkensä uhalla.. Ei sitä voi koskaan unohtaa enkä mä aijo mut seuraava kuukaus tulee varmaan olemaan yhtä painajaista. No asialle ei voi tehdä mitään ja se oli parempi Santralle itelleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti