perjantai 2. marraskuuta 2012

Masennus päiväkirja osa 2

Olen kummasti huomannut että, tää kirjottelu helpottaa kummasti mun oloa. Nyt jälkeenpäin kun lukee tota omaa tekstiä niin se on suorastaan hävettävää.. On jotenkin tosi outoa että tollaset ajatukset liikkuu päässä. Niistä kirjottaminen kummiskin auttaa mua tosi paljon. Se helpottaa oloa ja auttaa hyväksymään ittensä. Tänään päivä on mennyt ihan hyvin. Oikeastaan ihan samanlailla kuin eilen ainakin tähän asti. Tosin oloni on hyvä ja täynnä positiivisia ajatuksia. Se tuntuu hyvältä. Kumpa voisin pitää tätä olotilaa yllä enemmän. Töissä oli normaalia. purin tavaroita, nypin hyllyjä, auttelin asiakkaita ja tein kaikkea samaa kuin joka päivä. Kotona on myös ihan samanlaista. Toisaalta olen huomannut että tunnen oloni paljon paremmaksi kun koko perhe on koossa. En ehkä ole koskaan sitä itse ennen tajunnut mutta kaikki riidat vanhempien välillä on varmasti vaikuttaneet omaan olooni paljon. On hienoa nähdä että äiti ja "iskä" tulee toimeen. Eikä iskäkään juo. En koskaan kutsu tätä "iskää" oikeasti koskaan isäksi vaan tämän lempinimellä mutta näin netissä on helpompaa ilmasta asiat näin päin. Toisaalta minusta tuntuu että kun perhe on kasassa ja kaikki voi hyvin että, minulla oikeasti on isä. Ei häpeäisi myöntää sitä kellekkään. Toisaalta en vai ole tottunut kutsumaan ketään isäksi. Toisaalta minua harmittaa koska, haluaisin että voisin sanoa että, pidän häntä hienona isähahmona silloin kun tämä ei juo. Sitä ei vaan pysty sanomaan. Mutta kummiskin. Oloni on täänään erittäin hyvä joskin samanlainen. Olen tietty tylsistynyt mutta minusta tuntuu että minulla on paljon asioista joita voin tehdä sen estämiseksi. En nyt löydä tästä oikein paljon kerrottavaa.. Nyt kun voin hyvin ja mieli on valoisa niin ei jaksa ajatella mitään negatiivista. Ainoa pelkoni on se että tiedän ettei masennus lopu vain tähän.. Paha olo iskee taas ja lammaannuttaa.. Se pitää kesytää vaikkei sitä ymmärrä. Toivon että ymmärtäisin.. Oisi toisaalta hyvä olla joku kertomassa mit pitää tehdä.. Pelkeempä vain ettei masennuksesta ole oikeaa tietä ulos. Se tie pitä löytää itse.. Jokainen tavallaan niinkuin sananlasku sanoo. Kirjoittelen ehkä illemmalla lisää :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti