keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Uusia sivuja

Jei edellisestä blogimerkinnäsrä onkin aikaa.. Juu sori oon tällänen laiskiainen.. Kyllä multa joka päivälle jotain irtois mutten koskaan saa mitään kirjoitetuksi :D

No perus kuulumiset on ihan jees.. Kaikkee outoo sattuu just ku sitä vähiten odottaa ja mitäs kaikkea muuta. No varmaan se että mun pitää akkiä piirtää uusia sivuja sarjikseen XD Erän kamuni DAssa on sarjikseni iso fanittaja je tein hänen kanssaan diilin :D Diili menee niin että jokaista sivua kohden jonka minä piirrän niin hän lähettää minulle 5 sivua suosikki mangani extra luvuista joita ei löydä netistä.. Kyllähän minä sitä mangaa ostaisin jos löytäisin mutta mikäs se näin :D Sitä paitsi tämä on ihan hyvä juttu kun saa tavallaan palkkaa siitä mitä tekee ja on just jotain minkä eteen tekee.. Tietysti on aina kiva miellyttää lukijoita :D Devissä yllätyin myös positiivisesti siitä että sarjiksellani oli 21 lukijaa kyselyn mukaan kun veikkaukseni olisi ollun jotain 3 :D No enpähän sitten mennyt turhaan kääntämään vaikka varmaan paskasti käänsinkin...
Sitten olen taas kipeä ja mitä muuta jänskää.. Sarjiksessa juoni etenee hyvää vauhtia ja moni tuntuu olevan erittäin innoissaan yhden päähenkilön ilmaantumisesta :D jäbä muutenkin ilmestyy sivulla 30 jota nyt piirrän...

On hankalaa ajatella että kuinka paljon ja toisaalta vähän sivuja oon piirtänyt.. En ikinä kuvitellut että sarjis sivuni olisi ollut pystyssä varmaan ööhhh... 5kk? :D Onko siis 30 sivua 5kk vähän vai paljon sitä en tiedä mutta what ever... Juoni onneksi alkaa nyt edetä parempaan suuntaan ja päästään pois tosta alku hömpästä XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti