keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Pyydetty toiminto edellyttää korotusta

Oon tässä jo muutaman viikon koittanut asentaa uuden piirtopöydän kanssani tulevaa piirrustus ohjelmaa (en tosin tiedä mikä ohjelma se on) Mutta jo heti alussa tämä ihana kone päättää sanoa että plaa plaa plaa toiminto edellyttää korotusta.. Siis mitäh? Googlasin sitten hienona ihmisenä asiaa mutta eihän sieltä apua löytynyt. Neuvoja kyllä oli mutta paskat niistä mikään toimi.. Käskettii olla järjestelmän valvoja (olen) piti avato joku cmd järjestelmän valvojana (tein) ja kirjottaa se joku ipconfig /flushdns koodi vai mikä lie olikaan.. (tein sen) sen jälkeen koitin uudestaa asentaa ja ei mitään edelleen se jauhaa sitä samaa.. Mulla alkaa menä jo hermot ton kanssa.. Mikä ihme tohon tepsis..

Niin ja muuten on mennyt ihan jees :D Olin eilen stagella (heaven stage < nuorisotila) siellä oli todella kivaa ku kaikki ärsyttävät tyypit lähti nopee :D Sit sai vaa istuu ja jutella joillekki kivoille tyypeille ^^ Mä en oo niin seurapiiri ihminen et tykään ku joku 20 ihmist pyörii ympäril :D No mutta hauskaa oli XD Niin ja hukkasin mun suklaan... Se ol eilen viel jossai talles :( höhhö sinne meni mun karkit :D En saanu jälkkärii XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti