torstai 15. maaliskuuta 2012

Elämä on :D

Saan taas kuulla siitä kuinka mun luokkalaiset jätkän on mun innokkaita blokin seuraajia :D Kiitos siis tästä kunniasta XD Pitäisi kait vähän aktivoittaa tätä kirjottamista ihan niitten mieliks ;D

Noohhh mut mitäs sitä ny kirjottais... Mä oon muutes taas kipee ;( Mun flude nimittäin päätti uudistua :( Not nice... Niin ja oon saanut devissä 197 katsojaa :D Vielä 3 lisää niin tulee 200.. Ihme kun just ehkä kk sit niit oli vaan 100...  Oiskin kiva kun joka kk tulis sata katsojaa lisää :D Noo mut mikäs siin... Oon kyl loppujen lopuks aika tyytyväinen mun katsoja määrään kun se näyttäis olevan suhteellisen iso kun vertaa joihinkin tyyppeihin siellä :D

Sit oon kans aika ihmeissäni siitä miten paljon oon jaksanut tota sarjistaki piirtää :D Kaikki mun vanhan sarjis projeksit jotka piirsin joskus 13 vuotiaana ylsi huikeiseen 5 sivuun ja siihen ne jäi :D Nyt oon päässy jo 30 :D
Piirtäminenkin alkaa jo luonnistua hyvin ja taustat ja sivu somminttelu näyttää hyvältä ainakin omaan silmään :D  Oon myös suomen nettisarjiksien top 100 listan toka :D Ennen olin eka ja johdin runsaasti takanani tulevia mutta kun nuo äänet nollataan välillä niin tipahin :D Pitää taas pyytää ihmisiä äänestää :D No paljon muuta puhuttavaa mul ei oo.. Elämä etenee suht mallillaan eikä oo oikeen valittamista :D XD Mut mul on kyl vähän kylmä... Pitäis varmaa ottaa peitto tähännäi XD

Ennen mun luokka kans hallitsi kauheesti mun elämää.. Inhosin kun ihmiset juorus ja muuta paskaa mutta nyt niillä ei oo niin väliä :D Sitä kun eletään vaan kerran niin eletään sit kunnolla XD Täällä on paljon ihmisiä jotka tykkää mun piirrustuksista ja sarjiksesta ja kaikesta mitä mä tykään tehä niin mitä sitä masentua jos muutama pilkkaa :D Niillä on vaa huono maku XD Oon myös huomannu sen että ne jotka haukkuu yms on vaan ite kateellisia paskoja XD Tuo on oikeesti totta :D Ne jotka haukkuu toista niin niillä on itellä omatunnossa vikaa :D Mä en ainakaan lähtin muuttamaan itsestäni mitään kun mulla on jo kaikki mitä vois ikinä saada :D

Kohta joku tulee taas motkottaa et mulla menee kaikki niin vitun hyvi ja muilla niin surkeesti -.- Mä en tajuu miks sellassiin törmää joka pv.. Eli niille joitten mielestä elämä on perseestä ja kaikilla muilla menee hyvin paitsi sulla niin opettele kuule kattoo elämää vähän toisella tavalla :D Et sä siitä mitää hyvää löydät jos sä etit vaan pahoja asioita ;)

Ainiin ja unohin sanoo edellisesssä blokkauksessa mutta kävin ostamassa uusia meikkejä :D Maksoi sellaset päälle 70 euroa mutta kerrankin sain jotain mitä tartten :D Yleensä kun laittaa äidin meikki ostoksille niin se tuo lie mitä sontaa XD Jotenkin on vähän syyllinen olo siitä mutta kun äiti sano että sille tulee hyvä tili niin kai sitä pitää uskoo :D Pitäis varmaa hankkii niit kesätöitä XD

Mut meen nyt jatkaa tota piirtämistä et saan 31 sivun valmiiks :D Haluun nimittäin lukee KcK:ta lisää :D Kun mullahan on se diili ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti