maanantai 18. kesäkuuta 2012

Tylsistynyt

Terveppä terve taas.. Hittolainen kun pitäis tätä pirun blogia kirjotella mutta jotenkin ei vaan kiinnosta, ei huvita eikä jaksa. No kaikillahan on nyt kesäloma ja joillain on töitä ja joillain ei. Itse en mitään kesäduunia hakenut mikä kyllä kaduttaa pikkusen. Viettäisin mielelläni aikaa töissä ansaiten rahaa enkä homehtuisi himassa. En siis kesälomalla ole tehnyt yhtään mitään kiinnostavaa tai blokkaamisen arvoista. Taidan muutenkin jättää marisemiset sikseen kun siinä menisi muiltakin into. lyhyesti siis mun kesä on ollut tähän asti yks helvetti :) Harmi sillä luulin että kesäloma olisi ihana kevennys vielä hirveemmälle helvetille nimeltä koulu mutta ei. No olinhan mä sitten sairaalassa luu-ydin testeissä eikä mulla oo mitään hajua että miks.. Luulivat että mulla on narkolepsia vaikkei mulla oo mitään siihen viittaavaa.. Lähetekkin oli laitettu koulusta. Sen seurauksena vietin ainoat aurinkoiset päivät himassa koska piikin sivuvaikutuksesta mua särki päähän aina kun nousin ylös ja sekäkipu oli aivan tavaton. Eli toivottelen kaikille hyvää kesää ja blokkaan jos tapahtuu jotain yllättävää.

1 kommentti:

  1. Harmi...no yritä viettää kuiteski hauska kesä :3
    Omanikin on tähän mennessä ollut aika syvältä...

    VastaaPoista